Garanterad tillgänglighet dygnet runt
En viktig komponent i Syncron Supply Chain Management programvaran är Syncrons egenutvecklade Business Process Platform. Denna processplattformen möjliggör enkel styrning av globala processer trots en fragmenterad IT-infrastruktur. Syncron Business Process Platform är basen för Syncrons samtliga planerings- och exekveringslösningar och sörjer för rationalisering av databehandling samt koordination av affärsflöden. I Syncron v8 är det möjligt att modularisera och optimera varje enskilt processflöde, vilket ger en ny nivå av flexibilitet och snabbhet vid anpassande av processerna för att möta nya affärsbehov. Syncrons kunder får genom uppgraderingen till version 8 en hundraprocentig systemtillgänglighet dygnet runt vid införandet av avancerad funktionalitet för klustring. - Detta i kombination med teknologi som ger stöd för obegränsad skalbarhet ger våra kunder möjlighet att markant förbättra sin supply chain performance, säger Anders Grudén, vd för Syncron International AB. I Syncron version 8 ingår även en ny webbplattform som ger kunderna en ökad säkerhetsnivå vid dataöverföring. Detta möjliggör att företag kan dela med sig av känslig information även till externa aktörer i försörjnings- och distributionskedjan. Webbplattformen bygger på den senaste teknologin för webbramverk och ger ett rikare och mer avancerat, men samtidigt mer lättanvänt användargränssnitt. - Den senaste versionen av vår programvara låter våra kunder ta ett stort steg framåt för att ytterligare optimera prestanda i sina globala supply chain processer och gör därmed företagen ännu mer konkurrenskraftiga, säger Anders Grudén. - Detta är en stor landvinning inom vår bransch och visar på vårt engagemang att investera. Genom lanseringen av version 8 ökas med säkerhet avståndet till våra konkurrenter, menar Anders Grudén.