23948sdkhjf

Släcka ner funktioner och tända dem igen

Är det inte ett vågat steg att börja på Prosmart, Per Tellman, marknadschef? Det tycker jag inte. Vi har ju en kundbas som genererar en stadig intäkt så nu ska vi satsa på att nå nya kunder. Jag ser mycket ljust på framtiden för vårt bolag.

Nej, men det har funnits i 25 år och det används av ett 50-tal företag idag. Nu paketerar vi om Prosmart enligt modellen är Basic, Professional och Advanced. Paketet som kunden väljer går att anpassa efter varje företags unika behov och krav. Vi kan släcka ner funktioner och tända dem igen efter behov. Vi riktar oss till de minsta företagen och menar att vårt system ska ge bättre lönsamhet. Många ställer sig frågan, hur lönsam är vår produktion? Är vi effektiva genom hela organisationen? Använder vi våra resurser på ett optimalt sätt och har de rätt timkostnad? Ja, vår Prosmartgaranti gör att den kund som inte är nöjd får tillbaka 100% av inköpspriset plus de kostnader för användarlicenser som man haft för Prosmart under perioden. Garantin gäller i 2 - 4 månader från och med installationsdagen, beroende av installationens komplexitet.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063