23948sdkhjf

Snabbare e-handel

OpusCapita tillhandahåller en ny e-handelslösning för inköp. Tjänsten innebär en möjlighet för enskilda anställda att effektivt kunna genomföra inköp från avtalade leverantörer.
Företaget levererar automatiserade finansiella processer inom Purchase-to-Pay. Den nya tjänsten innebär att inköp kan genomföras snabbare och mer kostnadseffektivt, via företagets egen inköpsportal. Det innebär att anställda via e-kataloger kan göra sina inköp som sedan utförs direkt i systemet, något som ska spara både tid och resurser. Tjänsten förverkligas genom det nya samarbetet med finska Back Office Services (BOS), en stark aktör inom e-handelslösningar som har mer än 1600 e-kataloger i Norden.

– Vi vill göra det enkelt för de anställda att göra rätt. Genom samarbetet med BOS ger vi våra kunder möjligheten att på ett effektivt sätt kontrollera sina inköp, säger Martin Casserdahl, Director P2P Presales, OpusCapita Sverige.

Med OpusCapitas Purchase-to-Pay lösning har organisationer möjlighet att hantera operativa inköp, kassaflöde och automatiserad fakturahantering i en enda lösning. Med det nya erbjudandet utlovas dessutom ett säkert och kostnadseffektivt sätt att hantera valda leverantörer.

Traditionellt har lösningar för e-handel huvudsakligen varit inriktade på stora företag med höga inköpsvolymer, eftersom systemen har varit dyra att implementera och e-kataloger krävt omfattande resurser. OpusCapitas lösning är anpassad för alla typer av organisationer, men idag även tillägänglig för små och medelstora bolag, med hjälp av de moderna inköpssystem som erbjuds.

Fördelar med e-handelsverktyg:

o Bättre kostnadskontroll, godkännande innan köpet

o Minskad leverantörsrisk

o Förbättrad avtalshantering

o Möjlighet att dra nytta av moderna verktyg för självbetjäning

o Transparent resursfördelning

På bilden Ulla Hemmi, VD för OpusCapita Sverige, som använder den senaste teknologin för e-handelsverktyg
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063