23948sdkhjf

Leverantör inom eftermarknad ökar stort

Syncron ökar kontraktsvärdet för 2016 med 67procent jämfört med förra året
Fortsatt global expansion och breddad kundbas inom molnbaserad eftermarknadsservice ligger bakom tillväxten. Syncron som specialiserat sig på att leverera mjukvara och tjänster för optimering av eftermarknadshantering, meddelar att företaget har ökat kontraktsintäkterna med 67 procent jämfört med förra året. Fortsatt global expansion och flera nya kunder, inklusive världskända varumärken som Electrolux, Perkins, Al-Futtaim, Morback och Motor-Coach Industries ligger bakom tillväxten.
Nyförsäljning av kapitalintensiv utrustning och maskiner har stagnerat under hela 2016 och under december vände försäljningen av dessa varor nedåt igen. Det innebär att tillverkare fokuserar alltmer på eftermarknaden för att därigenom kunna förbättra intäkter, lönsamhet och kundlojalitet. Syncrons moln-baserade tjänst hjälper dessa tillverkare att förbättra sina lagernivåer och optimera sin prissättning, vilket inte bara leder till ökade intäkter, ökad lönsamhet och mer effektiv verksamhet, utan även till att de förbättrar kundupplevelsen som helhet.

Källa: Syncron

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.064