23948sdkhjf

Fordonstillverkaren spelar på jobbet – för bättre fokus

Fordonstillverkaren Kia i Slovakien har utfört en pilot på en fokusutbildning med Mentalytics –  ett företag inom braintech-marknaden.
Och de är nöjda med resultatet. Så nöjda att de nu kommer utvärdera hur fokusutbildningen skulle kunna implementeras i deras organisation. 

Men innan vi berättar mer om vad spelet innebär och hur det fungerar måste vi få veta vad de som provat tycker. Vi hör med Charlie Ohlén som är vd på Mentalytics

– Sammantaget får vi mycket positiv feedb...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078