23948sdkhjf

Lättare få AP&T-reservdel

AP&T gör det enklare för kunderna att beställa reservdelar. Oavsett om det gäller automatisering, pressar, verktyg eller en hel linje så utlovas en kontaktväg in.
Därifrån skickas ärendet vidare till rätt kontakt hos oss för bedömning och åtgärd.

Reservdelsteamet har dokumentation och gamla ritningar på de maskiner som levererats och kan se till att kunden får rätt del oavsett om den plockas från hyllan eller nytillverkats.

Säkrad tillgång till reservdelar är ofta avgörande för tillgängligheten och den totala ekonomin i installationen. Utöver att erbjuda reservdelar på beställning kan AP&T också erbjuda speciallösningar anpassade efter kundens behov. T ex att lagerhålla slitdelar eller leverera kundspecifika reservdelar vid avrop.

- Att se till att våra kunder har rätt reservdel i rätt tid är ofta avgörande för att våra kunder ska kunna hålla sina löften till sina kunder. Och för AP&T är det en viktig del av vårt helhetsåtagande som One Responsible Partner®, säger Per Carlsson, Spare Parts Coordinator, Aftermarket Services på AP&T.

På bilden: Reservdelsteamet samlade i AP&Ts produktionsanläggning i Tranemo. Från vänster Ulf Andersson, Jerker Thorén, Per Carlsson, Per Fischer och Jörgen Johansson.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.074